دانلود StartupSlowFix - نرم افزار افزایش سرعت بارگزاری ویندوز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 415
نویسنده : Alireza

مطمئنا هریک از ما کاربران به این نکته توجه داریم که وقتی ویندوز برای اجرا شدن یا به اصطلاح بالا آمدن کمی کند عمل می کند حتما مشکلی پیش رو قرار داشته و نرم افزار یا فایلی در حال اجراست که وقتی ویندوز اجرا می شود آن فایل هم اجرا خواهد شد.

Startup ویندوز شامل ابزارهایی است که به صورت فایل سیستمی و مربوط به ویندوز بارگزاری می شوند و نرم افزارهایی که کاربر می خواهد در هنگام اجرای ویندوز آن ها هم اجرا گردند. گاهی این کند بالا آمدن ویندوز دلایل دیگری دارد که تنها می توان با نرم افزارهای کاربردی همچون StartupSlowFix آن ها را حل کرد.

این ابزار ساده تنها کاری که انجام می دهد این است که مشکل اجرای کند ویندوز در هنگام بالا آمدن را حل خواهد کرد. این ابزار سیستم و

Startup را اسکن کرده و نرم افزارهایی که به صورت مخفی اجرا می شوند و قابلیت چندانی هم ندارند را از این بخش خارج خواهد کرد تا ویندوز سریعتر از قبل صفحه Desktop را به صورت کامل به کاربر نشان دهد. StartupSlowFix می تواند نرم افزار فوق العاده مفید باشد پس به شما کاربران پیشنهاد می دهیم این ابزار به ظاهر ساده را دریافت کرده و از افزایش سرعت بالاآمدن ویندوز خوب لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار

StartupSlowFix

- افزایش سرعت

Startup ویندوز

- سرعت بالا در اسکن

- انجام اتوماتیک کارها

- سهولت در استفاده از نرم افزار

- تعمیر خرابی ها به صورت خودکار

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

StartupSlowFix

حجم فایل : 1 مگابایت

رمز فایل : aliasdownload

دانلود

 




:: موضوعات مرتبط: ویندوز , سیستم عامل ویندوز , بهینه سازی ویندوز , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: